Ik heb mijn LED-strip profiel kapot ontvangen wat moet ik doen

  • Geplaatst op
  • Door SEObyRay

Handleiding voor het melden van kapotte LED-producten

In het geval dat uw LED-strip of LED-profiel bij aankomst beschadigd is, kunt u de volgende stappen ondernemen:

Stuur een e-mail naar ons supportteam

U kunt een e-mail sturen naar [email protected], zodat we u verder kunnen helpen met uw probleem.

Verstrek de benodigde informatie

In uw e-mail vragen wij u de volgende gegevens te vermelden:

  • Uw naam
  • Het ordernummer
  • Foto's van het beschadigde product
  • Een foto van de doos waarin het pakket is geleverd

Reactietijd en openingstijden

Met deze informatie kunnen wij uw probleem onderzoeken en een oplossing bieden. Houd er rekening mee dat het 48 uur kan duren voordat wij reageren. LED-Gigant is geopend van maandag tot en met vrijdag.

Bij LED-Gigant begrijpen wij de teleurstelling van een beschadigd product. Daarom zetten wij ons in om een snelle en bevredigende oplossing te bieden. Met onze jarenlange ervaring in de LED-branche, kunnen we de juiste oplossing bieden voor uw specifieke situatie.

* We'll never share your email with anyone else.
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »